hur vackert får det vara

 
 
 
 
Alltså denna årstid..... hur underbart får det vara liksom!
 
Vi tog en liten promenad igår eftermiddag för att andas och lukta på våren/sommaren.
Det kommer dofter vart man än går av alla härliga blommor och träd som blommar så ståtligt.
 
 
 
 
Det märks så tydligt att sommaren är här för nu är gården full av barn efter skolan, dom leker och har roligt ända in till kvällningen då jag får tjata in mina små tweenies.
Jag ropar ju alltid när dom har som roligast säger dom;))
Jag tröstar dom med att snart är det sommarlov det är verkligen inte långt kvar nu bara ca en månad!!!
 
 
 
 
Förstå att det bara är en månad kvar till sommarlov, heeelt otroligt vad tiden går fort, återigen, jag tränar på att ta vara på stunden men det tycks inte gå så mycket saktare ändå:/
 
 
 
 
att få vara mamma till dessa två... Vad har jag gjort för att förtjäna det, jag är så tacksam och lycklig!!!
 
 
 
 
Ha nu en underbar dag fina vackra vän, ta vara på stunden och glöm inte att andas iband
 
 
KRAM

Kommentera här: