bildregn

 
 
Goddagens min fina!
 
Vaknade imorse av strålande sol och värme, det var ju några dagar sedan sist så de är välkommet:)
Jag och barnen avnjöt en god frukost ute på vår uteplats och planerade en härlig picknick under dagen. Min lilla tweenie började baka en suuupergod frukttårta (det låter nyttigare än var det var:) hon är så duktig på att baka och laka mat med för den delen, hon tycker om att vara med i köket och tar gärna initiativ till matlagning och bakning plus att hon faktiskt städar efter sig är ju verkligen toppen! då får man stöka i köket utan att mami blir "sressad":)) Passade på att ta lite bilder så idag fick det bli ett litet bildregn.
 
 
 
 
 
MUMS!!!
 
 
 
Väl framme på berget så försvann solen och de började blåsa men det var kanonmysigt ändå, världens bästa sällskap, gofika och bara att se den här utsikten är ju ett nöje i sig!
 
 
Selmisen tappar sååå mycket hår just nu så vi passade även på att borste henne (vilket hon älskar:) men hur mycket vi än borstar så minskar det ingenting:( men snart så hoppas jag att hon är klar så jag slipper ha dammsugaren fastklistrad i handen!!!
 
 
Mina små troll, som jag älskar er!!!
 
 
Hoppas du får avnjuta sol och värme, ha en fortsatt fin dag!
 
KRAM

Kommentera här: