ta hand om sig

 
 
Hej vacker!
 
Hoppas allt är bra med dig, att du har sol och varmt! Här i Göteborg just nu är det mulet och kallt (tycker jag frusen som jag är) men det är absolut så man kan ha jacka på sig så håller tummar och tår att denna högsommarvärme infinner sig snart, lagom till J får semester vore ju toppen:) Just nu så är det bara jag och barnen som har semester så lite vardagligt blir det i väntan de måste jag erkänna men snart snart ska vi njuta av en ledig sommar tillsammans. Efter frukost imorse  åkte vi in till stan och strosade runt, fikade, kikade i affärer och på tal om affärer! Det är rea nästan överallt och folk blir ju som gaaalna!!! vi var in på ZARA och där låg det kläder på golvet precis överallt, jag tyckte så synd om personalen som får städa upp allt efter stängning, det tar säkert flera timmar, man kan ju undra hur vuxna människor får bete sig egentligen. Men i allafal, jag har ju berättat tidigre om att jag är så trött hela tiden (vilket jag är fortfarande:( jag är så trött på att vara trött, jag vet inte vad det beror på men jag vet att jag måste göra något åt det så jag passade på att köpa hem spirulina. magnesium och omega-3 i hopp om att kanske bli liite piggare. Jag hoppas så innerligt att det kan hjälpa något!
Har du några tips vad man kan göra så blir jag så glad om du vill del med dig av tipsen:)
 
 
 När jag gick i skolan var min dröm om att bli stylist, jag kunde massor om smink, jag klippte alla mina vänner och familj, sminkade mina vänner vid utgång osv så jag var helt säker på att det var rätt jobb för mig! Men eftersom jag var kär och galen så var skolan inte lika kul som att hänga med min pojkvän så jag valde tyvärr det sistnämda alldeles för ofta vilket resulterade i att betygen raserades (vilket jag pluggat upp) och min stylistdröm blev som sagt en dröm:( men det är en historia för sig! Men det jag skulle komma till var att jag idag oxå köpte mig en primer från the Balm och det är säkert en kanon produkt (ska testa och skriver om den längre fram) men det är så komiskt när jag ska köpa smink idag för när jag går in i butikerna så har jag verkligen ingenaning om vad jag "behöver"  jag har nyss köpt min första foundation (vilket jag inte tyckt jag behöver förrns nu) och jag känner mig så vilsen, det hade jag aldrig trott med tanke på mitt intresse och dröm när jag var yngre:) tur jag har min lilla tweenie som oxå drömmer om att bli stylist (äpplet faller inte långt från trädet:)) hon kan massor mycket mer än vad jag någonsin kunnat! Men barnen börjar bli äldre så nu kan man börja ta hand om sig själv lite mer (jag vet de hade man såklart kunnat även när dom var små, men jag tänkte inte så mycket på det då). Det ska bli kul att testa, den kändes allafal fantastiskt mjuk och sammetslen på handen!
Ha en fortsatt underbar dag!!!
 
KRAM
 
 

Kommentera här: