solbränd

 
Todeloo snyggingar.
 
Mer än halva sommaren har gått redan!!! Jag vet, (det låter ju sååå deprimerande) men det tycker inte jag, jag ÄLSKAR hösten! det är då jag mår som absolut bäst. Av någon anledning så finner jag harmoni, ett inre lugn i mig själv då:)  Men det tar vi i ett annat inlägg....
Dagarna som vi haft senaste veckan har ju vart helt fantastiska på alla sätt och vis. Sol och bad, fiske, god mat och dryck, mycket skratt och gemenskap! jag kan inte önska mig mera:)) tack för det alla inblandade!
Som sagt så har det vart MYCKET sol, varm och stekande är den också:/ vilket har lett till att min kropp är alldeles för mycket solbränd! det svider på hela min rygg och mina axlar (var inte så duktig på att skydda mig så det är helt å hållet självförvållat) så nu går jag här i slappa kläder som inte skaver för mycket och försöker röra mig så lite som möjligt. 
Idag när vi for in till stan för lite god lunch och mysfika så passade jag på att kika in i en rituals butik där jag shoppade lite produkter som ska bli väldigt passande att prova på ikväll i ett långt och skönt bad (kanske kan de lindra min bränna liiite:) Jag har hört så mycket bra om dessa produkter så det ska bli spännande att testa, hoppas jag gillar dom lika mycket som andra jag känner.
 
 
 Hoppas du mår bra:) ha en fortsatt underbar kväll och ta hand om dig!
 
KRAM
 

Kommentera här: