att vara kreativ

 
 
Men hallå!
 
Här har vi haft en underbar dag:) Vi har vänner på besök så idag passade vi på att besöka slottskogen. Glömde naturligtvis kameran hemma:( jag är så slarvig med att ta den med, så jag missar ju så mycket fina och roliga bilder som jag skulle kunna dela med mig av här på bloggen (ska försöka bättra mig) så det blir lite action här inne!!!  
Men ikväll så kom mästerfotografen i mig fram, våra färska rosor här hemma började gå på sista versen så vi passade på att bada rosenbad, hela badkaret med rosenblad som flyter på vattenytan, bara så himla mysigt och vackert. Tänkte då passa på att vara lite kreativ och ta ett vackert kort men det går ju inte alltid som man föreställt sig (som ni kan se här:)
 
 
 
 skam den som ger sig!!! Lilleman fick allafal bada heeela kroppen:)))
 
 
Hoppas du njuter av sommaren, ha en fortsatt fin kväll
 
KRAM
1 Jonna:

skriven

Åh vad mysigt <3 Tack så himla mycket för en underbar weekend. <3

Kommentera här: