vintertrött

 
 
Tjingeling finisar
 
Jag har har ett otroligt himmelspel utanför mitt köksfönster nästan varje kväll
och nu kunde jag inte låta bli att fota.
Visst är det fint, en riktigt eldfärgad solnedgång.
För övrigt så är jag såååå seg idag (och igår) har sovit dåligt i några dagar så mina ögon går i kors snart! 
Den här årstiden är den värsta för mig, jag blir så otroligt orkeslös och trött
(antar att det finns fler som känner så).
En månad brukar i vanliga fall vara som en vecka, men just nu så är en månad som ett helt år känns det som.
Jag räknar dagarna till våren är här, jag fyller år i början av april och varje år så har det funnits tusselago,
om inte runt husknuten så allafal några mil härifrån:) och till april är de ju inte sååå långt (egentligen;)
Det är en milstolpe just nu!
 
 
 
Jag har fruktfatet laddat med massor av god frukt här hemma,
barnen får äta huuur mycket dom vill (nästan:)
så vi får i oss lite välbehövliga vitaminer
Hur känner du dig den här tiden på året?
Hoppas att du mår bättre än jag och att du får en fortsatt fin dag.....
 
KRAM
1 Fashion by freja :

skriven

Men så fint!

Kommentera här: