planer för framtiden

 
Insnöad!
 
Nu säger jag det igen, det snöar ute:) som ni kanske också har märkt.
Mannen är på jobb så då betyder det att man får klara sig själv och detta är inklusive att skotta snö.
Vart ute och skottat fram oss imorse så vi kom iväg till skolan men det är dax snart igen!
 
Nu är det vardag PÅ RIKTIGT.... Jullovet är helt slut och barnen är i skolan,
dom var  lite pirriga igår och hade lite svårt att sova.
Men lika skönt det är att vara ledig så är det faktiskt skönt med vardag och rutiner efter långledigt,
jag saknar  liksom det efter ett tag.
 
Januari känns alltid som en slags nystart tycker jag, vi får ny energi och lust att göra saker tex som (säkert många andra) att börja röra på sig och bli mer hälsosam, det är ju så viktigt jag veet ju det!!
Så i år ska tom jag anamma det hade jag tänkt (på mitt sätt;)
Vi har mycket planer på gång i vår familj som jag hoppas kunna berätta om snart här på bloggen.
Det är planer som gör mig glad och fyller mig med energi,
något att se fram emot:)
Hoppas att du mår bra och har något som ger dig positiv energi.
Ha en fortsatt fin dag vad du än gör....
 
Kram
 
 

Kommentera här: