längtar

 
 
Hello snyggingar
 
Som jag skrev förut så har vi mycket planer i vår familj inför framtiden.
En hel del beslut som ska fattas och en massa saker som ska lösas.
Jag längtar tills jag kan berätta;)
Det skapar en hel del pirr i magen och det kliar i fingrarna av frustration
eftersom man vill att det ska hända NUU!
Men för det första så är det vargarvinter så allt står still den här årstiden känns det som.
Jag har även börjat spana efter lite nytt i garberoben inför våren ,
men som vanligt är jag lite tidigt ute så det gäller att ha lite is i magen.
 
 
 
 Barnen har kompis hemma så det tillverkas  stressbollar för fullt (ballonger med mjöl i;)
Vi ska ha dom i skolan säger mina små, så vi kan slappna av om vi blir stressade (kan vara en bra ide)
Det är tur att dom är kreativa, den ena iden leder till den andra...
Ha en fin kväll fina du.
 
KRAM
 

Kommentera här: