inspotime

 
 
 Tjingeling
 
Eftersom snön lyser med sin frånvaro så får man ÄNNU mera vårfeelings.
Inspirationen flödar och jag vill skapa lite här och lite där;)
Det är ju helt underbart, och vad mycket ljusare det har blivit både morgon och kväll.
Nu när jag åker till jobbet så är det ljust, såååå härligt.
Nästa vecka på tisdag så är det ju fetisdagen sen efter det på söndagen så är det kärlekens dag;)
Jag älskar dom här små högtiderna och vill ta vara på varenda en (nästan)
Man måste liksom lysa upp dagarna med att fira det man kan i den här jobbiga årstiden (vet att inte alla tycker det är jobbigt men jag gör det).
Jag har köpt lite fina blommor och några snygga tidningar fullproppade med inspo och härligheter, så ikväll ska jag sätta mig med en god vanilla chai och bara njuta.
Hoppas att du mår bra och att du har något som driver dig framåt...
 
KRAM
 
 
 

Kommentera här: