in med de nya, ut med det gamla

 
Tjingeling snyggingar.
 
Alltså jag är sååå sugen på att förnya och byta ut. In med det nya och ut med det gammla och då menar jag ordagrant. Vi kommer att göra en hel del förändringar inom kort (vilket jag kommer att kunna berätta om ett tag) och med detta så kommer även suget att köpa massor av nya saker. Jag har länge tittat på dessa stolar som finns här men jag vill ha dom i vitt (måste bara övertyga mannen om hur snygga dom är:) Jag är även så totalt kär i marmor (som många andra), har hittat både köksbord, sängbord, sideboard och en del annat i just marmor och det skulle passa alldeles underbart i........"hemlis" (måste bara övertyga mannen först om att 80-talet är över men att det faktiskt kan vara snyggt ändå:))
Köksbordet som jag "kanske" vill ha finns här
 
Det är sååå MYCKET som snurrar i mitt huvud just nu, mycket stora beslut som måste fattas och rädslan att göra fel är så stor! Jag vill att någon kunde berätta vart den rätta vägen är. Jag önskar att jag kunde dela det med dig men längre fram så ska jag det jag lovar.
Ha en fortsatt underbar dag....
 
KRAM

Kommentera här: