en bra start

 
 
Godkväll!
 
Första dagen på min förändring är nu gjord och den har gått över förväntan:) Jag började morgonen med mätning, vägning och fotografering (en före bild) och en powerwalk! Efter det en faktiskt ganska god frukost bestående av keso och vaniljkvarg toppad med solrosfrön (en oglamourös bild på frukosten fick de bli idag;) Resten av dagen har bestått av god mat som vi faktiskt även lagar annars till vardags så det kändes inte alls konstigt, enda skillnaden är att nu "ska" jag äta så himla mycket mer än vad jag brukar så jag har inte ens orkat äta upp det jag har på tallriken. Inget sötsug har jag heller haft idag, sååå skönt! hoppas det håller sig borta!!!
 
Det som är synd är förkylningen som kom som ett ovälkommet brev på posten för några dagar sedan:/ den gör så jag inte riktigt orkar ta ut mig till 100% men förhoppningsvis är jag snart bättre då blir de andra bullar!!!
 
Annars har vi i familjen haft en bra dag med lek och kaffebesök hos vänner på hönö! (tack fina ni! alltid lika mysigt att träffas:))
Hoppas du haft en bra dag, kanske har du börjat jobba efter en skön semester? kom ihåg att väljer vi att fokuserar på det positiva så blir vi positiva och glada!!! Ha nu en härlig fortsatt fin kväll.
 
KRAM
 
 
 
 
 

Kommentera här: