det är nu det gäller

 
 
Tjingeling!
 
Nu är dagen D här! Det är med lite spänning och nervositet jag går in i det här:/ men imorgon den 8 augusti börjar jag med en kickstart som ska ge mig en spark åt rätt håll och ge mig en god hälsa och starkare kropp!
Jag hoppas bli av med dåliga laster så som mitt enorma sötsug t.e.x! Jag är så trött på att ständigt vara sötsugen och "blodsockerfall" om jag inte matar min kropp med skit:(
Jag hoppas att jag ska bli piggare, gladare, starkare, att få en större dos av energi helt enkelt!!! Om du googlar ordet soffpotatis så kommer det säker fram en bild på mig skulle jag tro:)) Nej men skämt och sido, jag har aldrig vart en person som tränat eller tänkt speciellt mycket på vad jag stoppat i mig så jag vet att detta kommer bli tufft (hjälp;/ Det svåraste kommer nog att bli träningen och sockret, att få in en vana som är så långt ifrån min vanliga vardag jag haft hittills är något man får kämpa för! det vet jag, och är även beredd på detta.
Men jag är så otroligt trött på att aldrig få tummen ur, så nu har jag bearbetat detta heela sommaren så jag är mer än redo att förändra min livsstil.
Samtidigt som jag är nervös (för att misslyckas) så är jag faktiskt lite pirrig och glad att jag ÄNTLIGEN tagit detta beslut, det ska bli en spännande resa;)
 
Jag har skaffat mig ett grymt bra gymkort, jag har alla verktygen vad gäller kosten. jag har special provat ut och köpt ett par löparskor som passar mig alldeles perfekt, jag har idag vart och handlat allt jag behöver inför kommande vecka (mat, kosttillskott mm), jag har ett bokat möte med en PT som kommer ge mig en bra start på gymmet, jag har flera inbokade pass inför veckan!!!! Så ni hör ju VAD KAN GÅ FEL:)) det enda som kan förstöra detta nu är latmasken, men det ska jag INTE tillåta, det har jag lovat mig själv, jag har bestämt mig för att göra mig själv en tjänst och det är att göra mig stolt över mig själv!!!
 
Jag kommer inte att lägga ut någon bild på hur jag ser ut nu (det känns alldeles för risky;) men jag kommer för min egen skull (för prestationen) skriva här på bloggen så ofta det bara går, helst varje dag om hur det går, hur jag mår osv.  Sen när jag är klar med dessa 8v som är början på mitt mål så kommer jag kanske lägga ut en före och efter bild (om det nu blir några resultat så att säga;/
 
Förlåt för ett alldeles för långt inlägg men kände att det var viktigt för mig att dela med mig av detta. Hoppas du vill följa min resa och gärna om du vill ge mig lite pepp ibland, det skulle jag verkligen tycka om:))
 
Ha nu en fortsatt underbar dag!!!
 
KRAM
 
 
 
1 Jonna:

skriven

Det kommer att gå såååå jävla bra! Heja! Lite inspiration bilder på mat önskar vi 😍

Svar: klart ni ska få lite inspobilder på mat både vackra och utan filter😉
Emma

Kommentera här: