nu eller aldrig

 
 
GÖTEBORG
here we come!!!
 
Hällarna 2
 
 
NU ÄR DET DAGS!!!
Nu säljer vi vårt underbart fantastiska karl larsson hus med MYCKET sorg i hjärtat fasst ändå med en otrolig glädje för allt det nya vi har framför oss. Nu lämnar vi landsbygden och beger oss till Göteborg:)) jag ÄLSKAR Göteborg och har alltid gjort!! det är som ett andra hem för mig och kommer även att bli för hela familjen. Vi kommer att stortrivas (hoppas jag) lite läskigt är det faktiskt kan jag lova, det är ett stort steg för oss, lämna tryggheten men till en annan. Att sälja mitt älskade hus trodde jag aldrig att jag skulle göra men jag/vi känner oss mer redo än någonsin och vi kan inte annat än att se framåt med stor förväntan och glädje och jag hoppas av hela mitt hjärta att vi gör rätt......
Om du är sugen att titta på fina bilder från vårt älskade casa kan du göra det här
Så nu är det gjort!! jag har delat med mig av min stora hemlighet som jag hintat lite om i tidigare inlägg här på bloggen, jag har inte kunnat dela det förrns nu eftersom det kom up på hemnet idag:))
 
Nu väntar vi lite finbesök så här ska dukas med tårta och gottis (igen), hoppas du har en fin fredag med mycket mys på agendan stor kram till dig du fina.....
 
KRAM
 
 

Kommentera här: