Glamour och förkylning

 
 
Hej vacker!
 
Här hemma har det vart sjukstuga en längre tid, därför dålig uppdatering:( halsont, feber och rejäl förkylning har drabbat min lilleman, än så länge har storasyster klarat sig från feber men har halsont och är förkyld. Den dagen som lilleman mådde som sämst så ringde jag till 1177 men uppenbarligen så är det fler med sjukdomar nu eftersom dom hade en kötid i tlefonen på 65 minuter:). Man blir ju lite smått galen när an sitter där rädd och orolig och vill ha svar så fort som möjligt och så får man sitta å vänta i telefonen i 65 minuter (sååå stressande).
Men nu mår barnen bättre så imorgon blir det skolan igen och nästa vecka är det sportlov här i byn så då kan man ju hoppas att alla sjuka hinner kurera sig och bli friska innan skolstart igen.
 
Nu angående mina bilder som ju handlar om smink och inte sjukdom:)
Jag har köpt lite nytt för mina naglar, läppar och håret (som ska få sig en omgång hos frisören på fredag)
Mitt hår är ju ständigt ett torrt "fågelbo", spelar ingen roll om jag är nyklippt det ser ändå risigt ut;) Jag har kastat ut MASSOR med pengar på hårprodukter som säkert är hur bra som helst men på mitt hår så hjälper ingenting, men det ska ändå bli skönt att få bort det värsta av det skadade.
Läppstiften från isadora i härliga rosa nyanser (nu när det snart är vår) var verkligen superhärliga, dom var matta och satt lääänge på läpparna så tummen upp för dom.
 
 
 
 
Hoppas att du mår bra mitt i "vabruari", ha en underbar dag!
 
KRAM

Kommentera här: