Semester och vardag igen

 
 
 
Hej fina!
 
Efter att ha veckohandlat, städat, tvättat och lagat mat så sitter jag här med en kopp kaffe och drömmer mig bort. Vi i familjen börjar bli väldigt sugna på semester, jag känner att kroppen skriker efter sol och värme.
Speciellt efter sommaren som var 2015 då de kändes som höst/vår ända fram till hösten kom på riktigt,
man blev liksom aldrig "mätt" på värmen.
Men eftersom att mamman (jag) i det här huset är så himlans flygrädd så är det nästan så att jag avstår fast jag så gärna vill,
men efter lite bearbetning (som alla andra gånger) så kanske jag vågar flyga igen hoppas ja,
 det skulle ju vara såååå himlans härligt...
 
 
 
 
 
Imorgon så börjar vardagen för oss igen, då går vi ur "julkoman"
som vi haft hela lovet.
Men vi har verkligen njutit av ledigheten, vi har gått i pyamas dagen lång vissa dagar och bara myst och umgåtts.
Vi har ätit MASSOR av gott, åkt pulka, spelat spel, vart på mellandagsrea och mycket mer, så vi känner oss otroligt nöjda och utvilade och redo för vardag igen.
       Något som känns härligt är att det alafal är vårtermin nu! det blir ljusare igen så vi går ju mot rätt håll
(mot sommaren alltså).
 
 
kram!
 
 

Kommentera här: