Materiell lycka

 
 
Godkväll du fina!
 
Det har ju nyss vart jul och presenter har flödat och så även till mig:)
Jag fick ju världens bästa julklapp av min J.
En sak som jag gått och trånat efter LÄNGE.... Jag vet inte vad det är med oss kvinnor och väskor/skor
men det är verkligen en dragningskraft till oss/mig på något sätt;)
Den materiella lyckan var total på julafton (eller jag fick den lite tidigare på en weekend i göteborg dagarna innan jul)
en mulberry bayswater väska i färgen oak inköpt på nk göteborg.
Jag måste vart väääldigt snäll förra året:) tack darling!
 
Så nu längtar jag till våren så jag kan gå där och stoltsera med min väska utan
bylsiga jackor och klumpiga skor.
 
Kram
 
 
1 Rebecka:

skriven

Såå fin väska!

Svar: tack:)
Emma

2 Linnéa:

skriven

Åh, vilken skönhet!! :) Det är verkligen något visst med handväskor!

Svar: ja det är något visst med handväskor man kan inte annat än att ÄLSKA dom:)
Emma

Kommentera här: