I`m back!

 
 
Todelooo snyggingar
 
Äntligen är jag tillbaka, några dagars dålig uppdatering förlåt (sååå tråkig).
Hoppas du mår bra, det gör jag och mina hjärtan (tack och lov). Det är svårt att hitta flödet ibland med att skriva, det händer ju inte så mycket den här tiden på året (som jag skrivit många gånger tidigare jag vet:) men det finns liksom inte så mycket kul just nu. 
Igår åkte vi allafal till ikea, min lilla tweenie har länge önskat sig ett smink/skrivbord med ljusramper så det fick det bli på vår shoppingrunda, och så himla glad hon blev (en avis mami också), jag tror jag får "låna" det ibland;)
Vi började sortera bland hennes saker där bla favoritsakerna sedan hon var liten plötsligt inte var favoriter längre. Lilla wilma och Albin (hennes älskade dockor som vart som hennes egna bebisar) fick inte vara kvar i hennes rum längre. Det fick mig att vakna till litegrann, min lilla snutta är inte så liten längre (kunde inte hålla tårarna tillbaka) men lika lycklig som jag är att barnen blir äldre mer självständiga och får vara friska så är det ju helt fantastiskt underbart att få vara med om!!!
 
 
Lilleman hittade en lampa som han ville ha så den fick det också bli (så nöjd kille). En önskemiddag från barnen var hemgjorda hamburgare som mannen fixade (mums så goda, kan slå vem som helst på fingrarna).
 
 
En promenad fick det bli i den underbara "vårsolen" det känns verkligen som vår å då måste man ju passa på att få lite njutning i den friska luften;)
 
 
Ha en fin dag.....
 
KRAM

Kommentera här: