byta stil

 
 
Hej vacker!
Gäääsp vad trött jag är idag, ingen energi till något alls just nu. Selma och jag har bara mysit på soffan medans barnen var i skolan  (välbehövligt), har tittat i designtidningar för att få lite inspo inför flytten:) de blir ju till att byta stil helt och hållet nu, nog för att jag älskar den här karl larsson stilen vilket har passat in i vårt hus alldeles fantastiskt, hela huset andas myspys utan inredning egentligen! Men både jag och J har alltid sneglat åt ett annat håll vad det gäller inredning men det har liksom inte kännts rätt i det här timrade huset från 1800-talet, men nu äntligen kan vi inreda preciiis så som vi faktiskt "drömt" om jag och min älskling!!! Jag har lagt en stor beställning på nya möbler som kommer att bli något alldeles extra i vårt nya hem och jag längtar så tills jag får visa er:) Hoppas på en bättre dag imorgon med MASSOR av härlig energi (de behövs just nu)
Det är dags att ta tag i middagen här hemma till mina hungriga små vargar så det ska jag göra precis nu,
hoppas du har haft en fantastisk dag med mycket positiv energi omkring dig!!!
 
KRAM
 
 
 

Kommentera här: