våga byta

 
 
 
 
 
Goddagens vackra vän
 
Beroende av hudvårdsprodukter, ja det är jag;)
 
För några år sedan så brydde jag mig ingenting om min hud, jag sov med sminket på, jag tvättade ansiktet med tvål och vatten köpte hudkräm på rusta som jag tyckte var såå bra!
 
Tills en dag då min fina vän gav mig produkter i födelsedagspresent ( en pik kanske;) från mary kay och från den dagen så kommer jag ALDRIG misshandla min hud på det sättet igen!!!
Klart jag tyckte hudkrämen från rusta var kanon, jag hade ju aldrig provat något annat. Bara det att den la sig som en hinna PÅ huden som en film som du dessutom kunde gnugga bort med fingrarna:/ ingenting som faktiskt kröp in och gav mig den fukt jag inbillade mig att jag fick.
 
 
 
 
 
 
Efter att jag fick börja med mary kay så var jag fasst, min hud blev bättre än någonsin (sen att jag fortfarande får hormonfinnar har ju inget med hudvården att göra antar jag;)
 
Jag körde med mary kay ett tag men eftersom dom inte säljs i butik blev det besvärligt att få tag i så jag började  med lancome vilket jag kört med de senaste åren och jag ÄLSKAR deras produkter....
 
Men som du kan se ovan så har jag nu vågat mig på ett annat märke som jag vart nyfiken på ett tag, men eftersom dessa produkter inte är speciellt billiga så är man lite rädd för att bli besvikan vilket gjort att jag kört säkert kort (lancome) länge nu.
 
Jag har hört mycket gott om Cliniques produkter och efter tips från en hudterapeut i butiken så slog jag till;))
Jag tror jag kommer bli kanonnöjd...
 
Har du några erfarenheter av Cliniques produkter och har du kanske några tips så tar jag gärna emot!
 
Ha en underbar dag min vän
 
KRAM
 

Kommentera här: