Thailand

 

 

Hello beautiful

 
Här ligger jag för tillfället i sängen och värmer mig under täcket! Vi har nyss vart och ätit av hotellets frukostbuffe, min standard är vattenmelon och banan, rostat bröd och två koppar kaffe:) varje morgon! så rolig är jag:)) Även idag får vi en mulen semesterdag. Det har vart några sådana sedan vi kom. Åska, regn och kraftig vind gör att dagarna blir ganska långtråkiga efter ett tag. Hoppas det vänder snart så vi får njuta av den härliga solen som vi längtat så efter, det har ju ändå vart vinter och mörkt i sverige några månader nu så solen är något vi verkligen sett fram emot.  Något positivt i det dåliga vädret är att barnens läxor blir gjorda i rask takt;) då kan vi ju fokusera enbart pp sol och bad när den dagen kommer! 
Nu ska vi allafal ta en strandpromenad, jag ska hålla utkik om jag ser några blåa gluggar i molntäcket som ger hopp om fint väder;) 
 
Ha en fin dag i det vackra vårsverige:)
 
KRAM
 
 
 

Kommentera här: