från ett regningt Thailand

 
 
Tjingeling
 
Här kommer en liten uppdatering från ett regningt Thailand där jag även idag ligger i sängen och fördriver tiden:/ tänkte ändå ge er lite härliga bilder från två dagar sedan då det faktiskt var helt fantastiskt väder,
vi solade och badade heeela dagen lång.
Barnen har längtat efter denna resa länge nu så dom är helt lyriska över allt härligt vi unnar oss!!! ( å även jag såklart;)
Jag vill inte veta vad vågen kommer att visa när jag kommer hem:/  (tur för mig att jag har både gymkort och perfekta träningskläder som kommer väl till pass)
 
 
 
Förutom det dåliga vädret som vart ca 70% av tiden vi vart här än så länge ( ja jag veet att jag gnäller , liite måste man väl få göre det det oxå;) så har vi det alldeles underbart. Vi  umgås, skrattar, kramas, äter, badar, gräver efter krabbor, hoppar i vågorna och allt härligt man bara kan tänka sig!!!  Så vi kommer att vara fullproppade med energi när vi kommer hem (efter att jetlaggen har lagt sig) Sen vet jag ju att våren har kommit hemma vilket gör det lite extra pirrigt i magen att veta vad vi kommer hem till. Jag ska omedelbart plantera en kruka med fina vårblommor!!!
 
 
 
 
Nu ska vi strax gå upp till nattmarknaden och få i oss lite god mat och kanske handla något fint att ta med sig hem, så en duch och lite fix så är vi redo.
 
Hoppas du fått en dos av vårkänslor då det känns lite extra bra i kroppen och ha en fortsatt fin dag vackra du.
 
KRAM

Kommentera här: