känner mig en aning stressad

 
 
Hej vacker!
 
Tänk att tiden kan gå så fort, nu är ju världens mest underbara månad här det är ju äntligen Maj:)
Det märks verkligen ute, en explosion av grönska har skett på bara några dagar och för att inte tala om värmen som vart idag I LÖÖÖVE IT:)
Det märks även på barnen dom blir alldeles sprattliga av lycka och massor av skratt å spring i benen.
Imorgon har barnen lovdag och jag har tagit semester så vi ska passa på att njuta av ledigheten och åka till staden och kika efter lite nya vårkläder och myspysa på något härligt cafe, de gillas i vår familj:) vi är riktiga fikanördar jag älskar allt med cafekulturen!
 
 
 
 
Annars rullar det å går, jag börjar känna lite stress inför flytten som sker om exakt en månad, vi har inte packat någonting ännu och det är ju en hel del att plocka ned, rensa och kasta men varje gång jag ska ta tag i det så blir jag helt handfallen, vet liksom inte vart jag ska börja! och jag jobbar bäst under press (not:)
Ha en fortsatt fin kväll...
 
KRAM

Kommentera här: