trött

 
 
Godkväll!
En underbart solig och varm kväll har vi i Göteborg just nu! men hur vackert å härligt det än må vara så har jag vart så himlans trött, faktiskt sedan vi kom hit jag förstår inte vad det är med mig, jag som behöver all energi jag kan få så jag orkar börja njuta av flytt och sommarlov tillsammans med mina älskade små troll. Jag har bara latat mig heela dagen idag, legat på soffan och tittat på tv (tur att barnen har många vänner så dom har lika kul ändå) jag vet inte vad jag ska ta mig till, de är ju så svårt att ta tag i saker när hela kroppen känns som en stor sackosäck såååå tråkigt:( hoppas hoppas det går över snart så man kan börja "leva" igen!
 
Hur som helst så har jag ju ändå en familj och en hund som vill komma ut så en kvällspromenad upp på berget fick det bli, Selma fick springa av sig utan koppel, barnen åkte linbana och jag passade på att fota i det vackra kvällsljuset det är ju verkligen så grönt nu överallt:) här kommer lite bilder från vår mysiga promenad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas att du mår bra och har en välbehövlig semester att se fram emot!!!
 
KRAM
 

Kommentera här: