det "nya" hemmet

 
 
 
Tjingeling i stugan!
 
Här sitter jag på golvet och försöker komma till ro efter en dag vid havet med kräftfiske och frisk luft:) Idag tänkte jag bjuda på lite bilder från det "nya" hemmet, eftersom det blivit endel nytt nu med flytten så finns det en hel del att visa men eftersom hemmet inte är riktigt klart så får jag ta lite i taget! Här är våra nya lampor som jag är helt kär i, jag älskar designen av det kala och stilrena och dessutom att dom är i kopparfärg gör ju inte saken sämre:) den är av märket eglo "vintage" man kan välja att ha den hängande eller som vi valt att ha den liggandes, vi är sååå nöjda! ska bara försöka få till det så lampan kommer till sin rätt detta kan ta sin lilla tid (alefal för mig då)
 
 
 Vi har en i hallen på sideboardet (vilket är specialdesignat av min lillebror (tack duktiga du!!)! ska ta en bättre bild på det senare när det inte är så rörigt i hallen längre.
 
 
 
 
En lite sneakpeek på vardagsrumsbordet som också är gjort av lillebror, de går i samma design hela serien han tillverkat "bara" till mig:)
Jag kan inte vara nöjdare, det blev preciiis som jag hade föreställt mig (eller tom ännu bättre).
 
 
Selma älskar den nya mattan, här ligger hon och snarkar med sitt ben fasst under tassen (hihi sötis)
Hoppas du har en mysig kväll utan massor av stress!
 
KRAM

Kommentera här: