oh my

 
 
Hej vacker!
Hoppas du har en bra dag där du kanske njuter av en härlig sol:)
Jag har fått en ny "creaving" (inte gravid) jag är bara sugen ändå:) det är ju bara fööör gott,. Vet inte hur vi kom på det med det var en dag då jag var så otroligt sugen på hummus men jag visste inte vad jag ville ha den till/på så J och jag var så hungriga så vi spånade vidare på hummus iden, då kom J på iden om egna picklade grönsaker som skulle passa sig fint till och kanske lite kyckling osv... och akt och gjort så blev det en egen sorts "tacos" men med liba bröd istället. Jag lovar att vi har ätit denna rätt nu minst 5 gånger dom senaste två veckorna! och nej jag har inte tröttnat;) prova gärna det är så frech:))
 
 
Börja med att göra en 1-2-3 lag där du picklar rödlök och gurka.
Gör sedan hummus, (jag gör den med olja och creme fraiche och vitlök)
Sedan använder vi
 
Paprika
 
Avocado
 
vårlök
(du kan använda vilka grönsaker du vill:)
 
Hela salladsblad
 
En grillad kyckling som vi plockat av
 
oystersouce (bara en liten dutt som du smetar ut)
 
Och till detta använder äter vi alltså libabröd
 
 
Hoppas du vill testa, du kommer inte bli besviken, Ha en fortsatt fantastisk dag!!!
 
KRAM

Kommentera här: