ljuv musik beoplay

 
 
Hallå du fina!
 
Hoppas du mår bra idag:) det gör jag. Faktiskt så klänner jag mig piggare och gladare än på länge, jag började ju med lite kosttillskott för några dagar sedan och jag måste faktiskt säga att det fungerar:)) (om det inte är plasebo som sagt, eller bara bra dagar kanske) men vad det än är så är jag glad och tacksam för det!!! Igår var vi på ikea och shoppade lite nya möbler bla en ny "bokhylla" och en byrå, så efter en del skruvande står dom nu på plats, jag blev såå nöjd:) ska bara "dutta" till det tills det blir sådär super snyggt som det ser ut i mitt huvud!
(tänk om:) så jag kan ta lite foton och visa er. 
Men jag ska allafal visa vår nya högtalare, den är så sjukt ful/fin jag har inte riktigt bestämt mig för vilket än:) men så suveränt bra ljud har den plus att den har bluetooth så inga kablar behövs JIPPI:) ja förutom strömkabeln förstås! den slipper man tyvärr inte.
Men jag är kräsen och känslig för dåligt skrapande ljud så en bra högtalare "måste" vi bara ha, i våran familj spelas det musik 24 seven! om du funderar på att skaffa en sådan så do it! du kommer bli så nöjd;)
den heter BeoPlay A9, plus att det finns 100tals tyger att välja på för framsidan så di kan matcha din inredning hur du vill!!!
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta "dutta" här hemma:) ha en fortsatt underbar dag!
 
KRAM

Kommentera här: