kickstart

 
 
Tjingeling!
 
Har precis kommit hem från stan efter en god lunch och shopping (me like:)
 Jag har länge tänkt ta mig tiden att få proffesionell hjälp att prova ut ett par ordentliga träningsskor/vardagsdojjs eftersom jag har problem med knäna (som många andra) så känns det som ganska viktigt och borde ha gjorts för lääänge sedan!
Idag tog jag mig den tiden så vi for in på löplabbet och där fick jag superbra hjälp, efter några vändor på löpbandet slutade det med ett par svarta asics med extra dämpning och rejäl stabilitet såååå sköna:) nu finns det inga ursäkter längre så den 15 augusti börjar kickstart till en bättre hälsa och en starkare kropp med hjälp av
ptn Philip lailani som finns här om du blir nyfiken.
Jag har hör mycket gott om honom och hans flickvän och har sett många före och efter bilder på dom som har vart duktiga (utan fusk) och jag säger bara woow vilka resultat!!!
Jag känner att jag behöver göra något åt min svaga och trötta kropp, det svåraste kommer att bli mitt sötsug, eftersom jag är fasst i sockerträsket så vet jag, att det kommer att bli tufft, men jag känner mig mer redo än någonsin!
Nu ska jag strax förbereda lite fredagsmys här hemma (passa på medans jag kan:) hoppas du mår bra och ha en fortsatt härlig fredagskväll:)
 
KRAM,

Kommentera här: