Snö och vårfeeling

 
 
Hej fina du!
 
Usch vad det snöar ute, nu får det räcka tycker jag.
Men barnen tjuter av lycka så jag får ju glädjas med dom såklart. Pulka åkning är ju det som står i fokus en dag som denna (vi har en egen liten pulkabacke här på gården och den är flitigt besökt just nu! 
Medans barnen är ute så är mami inne och ordnar vårfeelings i vårt nystädade hem:) Jag skulle köpa tulpaner hade jag tänkt men eftersom vi bor i en liten by så får man ta det den lokala mataffären erbjuder vilket idag var rosa rosor, så lite vårigt blev det ändå...
 
 
 
 
 
Lilleman är galen i bilar, han pratar ofta om vad han ska köpa för bil när han blir stor (vilket varierar) han ska starta ett företag som kommer att bli framgångsrikt, sen ska han sälja det och bli rik - då kan ju jag vara din chaufför mamma, så får du åka i min ferrari varje dag när du ska handla:)
 
Underbara pojke, ja vem vet de kanske blir verklighet en dag, det är viktigt att ha visioner och drömmar!
 Ingen dröm är för stor brukar jag säga till mina hjärtan.. 
 
Kram!
 

Kommentera här: