alla sätt är bra utom dom dåliga

 
 
Helooo snygging
 
Varför vara någon annan när man kan vara sig själv!!!
Jag är trygg i vem jag är och jag älskar mig själv, barnen brukar skratta åt mig och mina tokiga ideer.
Jag AVSKYR! att hacka lök, måste vara allergisk eller något:) men det svider i flera timmar efter att någon skurit lök i min närhet, så jag har kommit på den briljanta iden att låna lillemans crossglasögon och det fungerar alldeles utmärkt;))
 
 
Känner mig krasslig idag (förkyld) vilket jag är från och till ända fram till sommaren.
Men positivt är att det är 5 plusgrader ute:) det droppar från taken och slasket är ett faktum, inte så kul kanske men skönt med lite mildare.
T.o.m barnen är trötta på vintern och alla bylsiga kläder, dom längtar till sommaren lika mycket som jag!
 
Bilden ovanför tog jag från mitt köksfönster, det var ett rådjur som lungt och försiktigt strosade runt i våran trädgård på andra sidan häcken, sååå söt:)
 
 
Tittade på bilder från i somras och hittade denna,
men den som väntar på något gott väntar "aldrig" för länge:))
Ha en fin dag och var rädd om dig!
 
KRAMt

Kommentera här: