Vårens första

 
Hej snyggingar!
Hoppas allt är bra med dig och att du njuter av våren som äntligen är här på riktigt. Påsken är slut och jag har inte uppdaterat här på bloggen på väääldigt länge (förlåt) men vi har haft så så mycket att stå i här hemma. Jag och J hade tagit semester under hela påsklovet för att vi hade massor som skulle grejjas med här hemma! fixat och donat har vi gjort från morgon till kväll hela lovet allra helst J som varit alldeles slut i kroppen efter allt han jobbat med;) men det känns underbart att vi blev klara i tid.
Selma ligger framför brasan och njuter vilket hon gärna gör så fort vi tänder brasan, hon är en riktig livsnjutare våran lilla fralla;)
 
 
Lilleman hittade tussilago även kallad hästhov:) Hela slänten är underbart gul så en liten bukett fick det bli!
 
 
Snart snart kommer jag att kunna dela med mig av min "hemlighet" här på bloggen, det är stor händelse för vår familj:)) Ha en fortsatt fin kväll så lovar jag att jag ska bli bättre på att uppdatera här inne.
 
KRAM

Kommentera här: